LiseFise - Yes, that´s ME!

Börja vart?

Kategori: Allmänt

Hej hopp snopp!

Det va ett tag sen jag skrev nått nu men idag slog bomben ner...

Börjar med lite roligt, jag och Sebastian mötte upp Sofie och Sofia i går för att gå på hundmässan och det är bland de roligaste jag har gjort!
Sååååå mycket fina hundar som ville gosa en massa, vi blev överrösta med kärlek på hög nivå!!





Träffade den finaste hunden ever - en bullmastiff som vägde 100kg, han va såååå mjuk och go som en riktig bamsebjörn! En sån vill jag ha!! Den står överst på min lista över hundar jag vill äga innan jag kolar!

I dag kom smällen som jag bara väntat på...
Vi har bara haft en massa motgångar hela tiden allt från dagisplats till hund!
La mig på vardagsrumsgolvet för jag såg att den fog jag satte dit för 8 mån sen har släppt ( dålig fog tänkte jag) men inte då, hela jävla golvet har höjts upp en cm och gungar liksom, böjer mig ner för att lukta och det stinker fukt!!!!!! FUCK!
Va fan är det nu då... ORKA!!!!

Ringer rörmokare och försäkringsbolag, pannan måste provtryckas för att se om det är ur nått rör det kommit ut vatten från UNDER alla golv ligger rören och med våran tur får vi säkert riva hela huset!!

Bara att invänta en dom!

God Fucking Jävla Jul!!!!!











Kommentarer

  • mor säger:

    Jävla osis ni har men det går säkert bra.Lugn med hunden du vill ha,du hinner

    2013-12-10 | 19:28:23

Kommentera inlägget här: