LiseFise - Yes, that´s ME!

Eftermiddagslur...

Kategori: Allmänt

Runt halv tolv om dagarna är det dags för lillekillen att ta en liten tupplur men innan han somnar ser det ut såhär...

Jag lägger mig för att låtsassova ( brukar alltid funka)
Han hinner med ganska många olika moment innan han till slut somnar...
Han ska stå på huvudet ett antal gånger som om han tror att han är nvärldens bästa gymnastisör... Han ramlar åt sidan och på mig såklart...

Han lägger sig ner i hopp om han ska somna....

Nej nej.... Då får jag hans finger inkört i ögat och jag vill liksom bara skrika AAAAAAAAAAJjjjjjjjjjjj Fan eller nått i den stilen men det fattar man ju att det går ju inte! Bita ihop!

Sen kommer det några härliga ljudliga kombinationer av sol,vind och vatten (Ted Gärdestad) och den senaste techno-dunkadunka låten samtidigt som han frenetiskt försöker få tag och bita sig i tårna...

Ligga på rygg, mage, rygg, mage....där somnade jag.....

Jag vaknar efter 30 min och då sover han såååå skönt oftast en timme till!

End of story!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: