LiseFise - Yes, that´s ME!

Hej hopp!!

Kategori: Allmänt

Nervös som fan lyckades jag komma ombord på bussen som nu tar mig in till Uppsala för att träffa världens bästa tjej!!

Middag och After Dark på Ukk väntar kvällen - ska bli sååå kul!!

I går va det julavslutning i kyrkan för båda mina stora killar, men som vanligt alla år så finns det knappt några sittplatser så det gäller att va först på plats, 16:40 gick jag in i kyrkan, 17:15 började Williams avslutning - jag fick sitta!!

Sitter kvar.... Ser även 2 och 3 ornas avslutning som började 18:15 i väntan på Sebastians som började 19:15 - kissnödig, åtsittande byxor och ont i röva som satan satt jag kvar och log :)) 

Såklart att deras va längre än de innan,  20:30 va vi hemma efter att ha gått i spöregn ner för att hämta bilen som vart inne på verkstad - puh!

Nä nä kvällen slutar inte där väl hemma va det dax att montera bilbarnstol i regn - tjoho!!



Kommentarer

  • mor säger:

    å sen var du tvungen att prata med mor din också som ringde o störde.Var är Seb på kortet?

    2013-12-20 | 20:46:38

Kommentera inlägget här: