LiseFise - Yes, that´s ME!

Fantastiska kvinna!

Kategori:

Det är så skönt att umgås med dig, behöver inte ha snygga kläder, håret perfekt, sminkad utan bara vara sig själv i mysbyxor - de e vad jag kallar vänskap! E väldigt glad över att du kom och gjorde min kväll! Blir fylld av energi och skratt!

Det är du det - Jenni!

Tyvärr fick jag inte spendera 3-årsdagen tillsammans med dig men jag går och lägger mig nöjd och glad bara över att få tänka på dig!
Hoppas du har det bra ute i trafiken och kör försiktigt!

Vi får en liten stund för oss själva i morgon för att käka middag tillsammans utan barn - tack snälla Pernilla och Uffe!!

Ser fram emot morgondagen - natti natti!!

Kommentarer

  • mor säger:

    Vilket mysigt kort på Jenni å Winston.Ja du där har du en verklig vän

    2013-02-22 | 08:02:30

Kommentera inlägget här: