LiseFise - Yes, that´s ME!

Snoooooor!

Kategori:

Fredag em och Winston hade inte ätit sen 08:00 på morgonen så halv fyra ringer jag 1177 som tycker vi borde åka in så någon får kolla killen!
Vi åker in och får hjälp väldigt snart, han har problem med andningen så han får andas i mask några gånger. Det är så hemskt att sitta maktlös när barn blir så hostiga och snoriga så dom inte får luft - ge mig det snoriga bara lillkillen får bort allt! Allt gick bra och vi åker tillbaka om det inte blir bra!

Lilleman sov 2 timmar idag på dan och då finns det mycket saker att göra inne så vips va hela huset storstädat!!!!

Vi har haft våra vänner Per och Christina här på middag - så jävla trevligt - det va längesen jag skrattade sååå här mycket, tårarna sprutade och i morgon lär jag har träningsvärk i varenda muskel!

Nu tror jag att killen har somnat och kan själv lägga mig till ro för persiennerna åker snart igen!

Kommentarer

  • mor säger:

    Lillplutten då,han blir säkert bra snart

    2013-01-13 | 18:56:45

Kommentera inlägget här: