LiseFise - Yes, that´s ME!

Hinner inte med...

Kategori: Allmänt

Dagarna den här veckan och alla andra veckor går föööör fort jag hinner inte med...

Torsdag: Städade vi hela dagen men det känns inte som det syns!
Kväll: Härliga familjen Johansson va här och käkade tacos med oss och myste en stund! ❤❤❤

Idag fredag (känns inte som fredag) tog vi en sväng till Björklinge för att gå en lååååångpromenad och det gjorde vi, ska mäta upp på en karta sen hur långt vi gick - för skoja skull!

15:00 tog jag med mig Sebastian och William och lite skräp för att stanna till hos Pernis och Uffe och släppa av kidsen och hämta släp, herr och fru för att i rask takt förflytta oss med fullt släp till tippen och kasta allt!
Mycket duktiga va vi där måste jag skryta med!

Min kväll startade med lite gnolande jävla huvudvärk som sedan sakta gick över efter en panodil och film!
Har pysslat lite i nya rummet och är nu ganska redo för sängen!!

Kommentarer

  • mor säger:

    Fin bild

    2013-07-06 | 22:58:45

Kommentera inlägget här: