LiseFise - Yes, that´s ME!

Död geting!!

Kategori:

Idag har jag dödat en geting som försökte bygga bo under altanen men tji fick den!!!

Vi tog en sväng till Björklinge för att gå en promenad, det blev rundan runt Häggeby och jag fick se vårt fina gamla hus, så många minnen!!

I fredags fick vi veta att mamma och Lasse helt plötsligt gift sig I DANMARK!!!
Jag hade verkligen sett fram emot ett bröllop MEN där vi barn fick närvara men icke sa Nicke!
Riktigt besviken - men grattis igen!

Nu får vi hoppas att någon annan gifter sig snart så vi kan få gå på bröllop men när jag tänker efter är nästan alla gifta utom VI!!!! Jag kanske kan få va med på mitt bröllop! HahA!

Något i den här stilen vill jag ha!

Kommentarer

  • mor säger:

    Du blir säkert gift ska du se.Vikommer ju att hålla den stora festen den 15 juni o ingen har vetat något.

    2013-06-03 | 23:03:15

Kommentera inlägget här: