LiseFise - Yes, that´s ME!

Åååååårhundradets kallaste natt!

Kategori:

Vi har nämligen inte haft någon ved på flera dar och då blir de ganska kallt när man inte kan elda, så jag e beredd på en kall natt igen!
Vi lyckades få hem en trave ved idag men det va för några timmar sen och fram till jag ska gå och lägga mig hinns det inte komma upp i någon värme brrrrr!

Men i morgon ska jag elda oj va jag ska elda en massa massa massa ved!! Det kommer va 30 plus här inne i morgon kväll!

Tack och bock för där kom min mens tillbaka så jävla kul eller på ren svenska - FÖRJÄVLIGT!!

Snart är det slutammat, det börjar lida mot sitt slut :( känns både bra och dåligt, närheten att amma är underbart, att få ligga där bredvid och höra hur maten slinker ner och sen en hög och ljudlig rap kommer och man känner sig så glad och lycklig över att få honom så nöjd och belåten. Det skönaste måste ändå vara att slippa den här jävla amningsbhn som jag har haft dygnet runt i 6 månader!!!

Men nu får man njuta av mysstunderna när Winston dricker välling i knät istället för de e också väldigt mysigt!
Vår stora kille redan 6 mån i morgon!!

Det ska firas - med lite päronpure eller nått i den stilen :))

Kommentarer

  • mor säger:

    snygga kallingar

    2013-03-24 | 19:15:51

Kommentera inlägget här: