LiseFise - Yes, that´s ME!

Mitt i veckan

Kategori:

I går kväll hade Mot alla odds premiär där en gammal vän är med, Niclas! Vi bänkade oss i soffan med chips och popcorn för att njuta av allra första avsnittet! Underbart!

Vi tog en mysig promenad runt lunch och mötte grannen på vägen som bjöd in oss på fika - Mums!

Nu ligger alla mina killar och tjej och sover gott, måste säga att det är fruktansvärt ensamt att vara själv kväll ut och kväll in! Jag vill ha näääääärhet!
Just nu lever vi som ett gammalt par som har delade sovrum, som bara äter middag tillsammans (inte alla dagar heller) och sen skiljs vi åt :( sängen är kall och min älskling saknas!!

En natt tillsammans på 2 veckor - jag gråter inombords hela tiden!

Skithöööööög!

Kommentarer

  • mor säger:

    men kom till mamma då så får du närhet gumman

    2013-03-27 | 21:32:57

Kommentera inlägget här: