LiseFise - Yes, that´s ME!

Grrrr!!

Kategori:

Falska människor är bland det värsta som finns!

Som den där leken man säger en mening tex: Jag har en boll som är grön gul och är fruktansvärt ful men den går bra att spela med...
Som i slutändan kan bli en helt annan mening när den når person nr 5!

Jag kan tycka och tänka saker men kom ihåg att det är vad JAG tycker sen kan andra ha en helt annan uppfattning!!!
Jag har inte alltid rätt men det är fortfarande vad jag tycker!!

Att vissa saker ska ta så mkt energi från en men nu skiter jag i det för det är inte värt att slösa energi på utan den energin vill jag lägga på dom som jag har i min närhet och förtjänar det!!


Två av dom börjar på P!

Kommentarer

  • mor säger:

    Oj! du låter ilsk,vad har hänt?Puss påre gumman

    2013-05-18 | 00:25:18

Kommentera inlägget här: