LiseFise - Yes, that´s ME!

Samtal om bord och stolar...

Kategori:

Pelle: Är det inte bättre att ha bord och stolar på gräsmattan och att vi äter där? ( ist för på altanen)
Jag: ja fast det blir ett väldigt släpandes upp och ner med allt och det är inte dom lättaste grejorna!
Pelle: Det blir liksom mer luftigt!
Jag: Ehhhh mmmmm....
Pelle: Fast du bestämmer...

Pelle går in och kommer ut efter några min...

Pelle: men är det inte bättre ändå på gräsmattan så slipper det bli så trångt?
Jag: Jättebra idé så gör vi!!!!

Sen står han i några min och kollar på grillen...
Vart ska grillen stå?
Jag: Jaaaa du... Vilken bra fråga?!!! Eller typ där den står kanske ( på gräsmattan)

Vilka problem!!!!
Garvar fortfarande!!

Kommentarer

  • mor säger:

    Ha ha tror jag skrattar på mig.puss o ha det så trevligt

    2013-05-11 | 12:59:29

Kommentera inlägget här: