LiseFise - Yes, that´s ME!

Fars dag!

Kategori: Allmänt

Min son!
 
Vi sitter i bilen påväg från bussen då vi har Rix Fm på i bilen och dom säger: Nominera din pappa
och vinn en resa värd 10000:-
Sebastian tar upp sin telefon och går in på deras sida och börjar skriva....
Jag ska skicka in om Pelle för han är världens bästa pappa!
Det värmde i mitt hjärta, säga vad man vill men i bland kommer det väldigt genomtänkta och fina tankar
från denna lilla kille!
 
Sagt och gjort - Pelle är nominerad!
 
Ikväll till middagsbordet hade vi finsällskap av Jenny, Johan, Lukas och Linn!
Vi hade gjort hamburgerbuffé - det uppskattades av bpde stora och små!
 
Jag tycker det är såååå kul att bara ses några timmar mitt i veckan för lite sällskap att
bryta den så annars trista vardagen med samma mat jämt!
 
Sitter själv i soffan och tittar på två härliga gubbar i SverigeQuiz - jag lär mig mycket! Tex att första hemglassbilen
introducerades för första gången i Sverige 1968 och att Katolik betyder Allmän!
 
 
Nu ska bonnmoran strax gå å kynta sig!
 
 

Kommentarer

  • mor säger:

    Han är då för go Sebastian.Tittade också på Tv programmet men lärde mig andra saker,Glassbilen kunde jag inte men väl Katolik.

    2013-11-08 | 09:40:18

Kommentera inlägget här: