LiseFise - Yes, that´s ME!

Fullt ös medvetslös!

Kategori: Allmänt

Den här veckan har det varit full rulle...


I måndags tog jag och Winston en tripp med Eckerölinjen tillsammans med mamma och Lasse för att äta gott och spela lite bingo! Det visade sig vara lättare sagt än gjort med en liten kille som bara ville springa runt överallt på båten och upptäcka allt. Jag hann spela en bricka men det va knappt!
Mamma och Lasse däremot fick bingo såklart - 900:- vann dom, plus julbord och finalbiljett - Gratulerar!

I går hade William med sig en klasskompis hem, han va rädd för både hund och katt så det gick sådär....
Blir nog inget mer lekande för dom här hemma!

Idag har Pelle varit och skurit upp halva handen eller nej det blev ingenting gjort för risken va för stor att sabba några nerver, så länge han inte har besvär av bulan på fingret så avvaktar dom, annars skulle han blivit nedsövd osv...

Själv tog jag en tripp till tandläkaren på em. För en riktig undersökning, har inte varit helt nöjd med den jag haft tidigare! Men nu så, noggranna och supertrevliga!!

Efter det åkte jag till skolan för utvecklingssamtal med Sebastian och han är godkänd i alla ämnen men humöret behövs det jobbas med!!!

Linn följde med William hem idag och dom har så roligt tillsammans :)) så kul att se dom ihop!

I morgon ska vi försöka ha en lite lugnare dag med lite vardagliga sysslor!

Fredagen består av möte med chefen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: