LiseFise - Yes, that´s ME!

Lördagshäng!

Kategori: Allmänt

William åkte till Sthlm igår och har det hur bra som helst!

Vi tog själva lite sovmorgon i morse till 06:30 tack gode Gud att Winston inte vaknade 05:30! Vi myste i sängen till 07:30 och sen va det inte aktuellt att ligga kvar längre tyckte lillfisen!

Upp och hoppa, runt 12 körde jag i äg Sebastian till Lukas där han även sover i natt! Jag själv har pysslat lite här hemma idag och mest försöka få tiden att gå!

Avrundade kvällen med Så mycket bättre och ikväll va det Ken som va huvudperson och vilken människa!
Vilka låtar dom sjöng, vilka historier han berättade, vilka tårar som föll från allas ögon och även jag blev väldigt gråtfärdig! *snyft* 
Varför är det ingen som går ut med varningstext om "tårar kan falla" och göra alla beredda på att ha en rulle hushållspapper i närheten!???

Min nya idol - Ken Ring ring bara du slog en signal....
















Kommentarer

  • mor säger:

    programmet var helt otroligt,som sagt jag satt med tröjärmen o snörvlade.

    2013-11-10 | 22:10:09

Kommentera inlägget här: