LiseFise - Yes, that´s ME!

Mysig helg!

Kategori: Allmänt

I fredags överraskade jag min kära sambo med 3-rätter middag, det blev jättegott!
Till förrätt gjorde jag, urgröpt avocado och fyllde med ishavsröra toppad med avocadobitar, prosciutto, salami och rostat bröd skurna i trekanter - mums!

Huvudrätten bestod av - klyftpotatis, ryggbiff, grön sparris och pepparsås - ännu godare!






Efterrätt - Pelles favorit, Äppelpaj med vaniljglass!

Vi kollade sen in Portugal - Sverige som tyvärr slutade i förlust med 1-0 men en spännande match och Sverige spelade jättebra i 1:a halvlek! Bara hoppas på vinst på tis annars är det bye bye VM!

Lördagen bestod av lite av varje, köra upp ved, gå en långpromenad, sen på kvällningen tränade vi och sen tog vi en bastu tillsammans - jättemysigt!

I går åkte jag ner med Snickerskaka som jag hade skurit upp i små bitar, paketerat in och sen gjort små strutar och lagt dom i till Sebastians klass som hade ett stånd nere vid julmarknaden i Björklinge!

Vi hittade även en ny bil till Pelle som vi åkte till Vattholma och köpte! Jättefin, det blev en bränslesnål Wolksvagen Lupo i snygg färg!

Johan Falk fick avsluta våran kväll!








Kommentarer

  • mor säger:

    Den såg fin ut.vad fick ni ge för den?

    2013-11-18 | 08:59:32

Kommentera inlägget här: