LiseFise - Yes, that´s ME!

Tjohoo!

Kategori: Allmänt

I söndags va det Fars dag och jag såg minsann till att Pelle uppvaktades! 3-pack kallingar i lördags och i söndags fick han ett kort och en nalle!
Han blev glad!

Jag kollar Sebastians tlfn och ser en tjej som han har som bakgrund...
Jag: Vem är det?
S: Min tjej!
Jag: Jaha, men är inte du ihop med Julia?
S: NÄ, hon va otrogen så jag gjorde slut!

Sötaste 10-åring!

Vi avslutar med att i morgon ska jag kolla på när hon styckar ett 80 kilos tungt vildsvin - ska bli spännande!

Lilleman e lite förkyld med febertoppar stackarn! Men ganska pigg ändå!
Här sitter han i sin fåtölj!




Kommentarer

  • mor säger:

    ha ha du avslutar med att hon ska stycka men inte vem? o i vilket sammanhang.Puss påre

    2013-11-13 | 21:23:17
  • Terese säger:

    Haha sötaste sebben

    2013-12-07 | 23:59:23

Kommentera inlägget här: