LiseFise - Yes, that´s ME!

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva men...

Kategori: Allmänt

Känns som det är för många motgångar nu, kan inte bara livet, en vecka bara ha medgångar skulle det va trevligt!

Idag är det som ni vet fredag och då är det fredagsmys eller?
Känner ingen större lust för nått fredagsmys heller!

När jag tittar ut genom fönstret och ser alla fina färger blir det lättare, så nu kommer jag sitta i fönstret hela dagen - väck mig om det är nått, laga mat, tvätta, städa, leka med barn, släppa ut hund, ge jamande katt mat eller nått i den stilen! Och där.... Slutade jag drömma!

Har även tänkt på att alla barnprogram har riktigt bra musik alltså introlåten till programmet! Men vi hade ju ändå Björnes magasin när jag va liten - finns det nått som slår det?
Bara undrar liksom, snigel, Hugo i h Björne - GRYMT!


Kommentarer

  • mor säger:

    ha ha jag bara garvar ihjäl mig på din blogg.Hur fan får du till allt? björnes magasin ha ha ha ha ha

    2013-10-13 | 18:30:01

Kommentera inlägget här: