LiseFise - Yes, that´s ME!

Jävlar vilken fart...

Kategori: Allmänt

Nästan så att jag behövde sätta upp en hastighetsskylt...

Jag har nämligen klippt gräset eller låt oss säga löven idag, vilken fart jag hade. Gräsklipparen har nog aldrig klippt såhär fort vill jag lova, svetten ran, det är jobbigt att ha ögon i nacken vill jag lova!! 


Lilleman går ju sen en tid tillbaka och vill gärna klättra upp för trappen men ner då!?
Springa med gräsklipparen samtidigt att ha koll på att han inte ramlar ner osv osv osv osv..
Puh! Ja det va ju inte allt jag hade att komma med, rensat tomten, plockat ordning i carporten som för övrigt såg ut som ett slakthus! MEN inte nu längre!!
Tjusigt värre blev det!

Jag har kommit på en ide eller egentligen flera, nått jag skulle vilja pyssla med livet ut! Men det är svårarbetat för starta eget vet jag ingenting om!!

Vi får se helt enkelt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: