LiseFise - Yes, that´s ME!

Kanelbullar!

Kategori: Allmänt

I morgon är det kanelbullens dag och även min brors födelsedag (ja jag har en bror men väääääldigt långt borta)

Men nog om det, idag va jag och besiktades bilen - den gick igenom helt felfritt men jag bad dom kolla vänster fram för jag tycker det är nått Matthias där och mycket riktigt stämde min teori! Glapp i nån länkarmstjofräs! Hatar att besikta bilen... Man anmäler sig i "kiosken" sen går man ut och sätter sig i bilen med spänd väntan på att ens regnummer ska komma upp på tavlan, och medan sitter man och mumlar regnr för att inte glömma bort det när det väl är ens tur! Samtidigt nästan sitter man och håller på nyckeln för att starta, sen kommer det värsta när man ska in genom porten och till det där smala partiet när man ska placera bilen rätt för man vill ju inte göra bort sig och köra ner i hålet framför hela besiktinigspersonalen... Skulle va huuuur pinsamt som helst!

Sen är Winstons nya rum klart för inflytt så lite pussel har det varit där inne också och Gud så mysigt det blev!!

Nu sover han gott i sitt nya rum!




Lite småpyssel kvar men det tar vi i morgon!!

Natti natti!

Kommentarer

  • mor säger:

    va fint det blev i Fimpens rum. Ang. besikning så håller jag med dig fullkomligt,fy satan va det är nervöst att stå där,likaså när det är kontroll i Grissle av polisen fast jag vet att jag är nykter

    2013-10-05 | 00:07:19

Kommentera inlägget här: