LiseFise - Yes, that´s ME!

Tömd!

Kategori: Allmänt

Känner mig tömd på alla tankar, liksom bara blankt i skallen!
Jag tycker det är helt ok att känna så!

Men jag kan dela med mig av att jag har börjat sticka en raggsocka, satan va takterna sitter i från skolan och syslöjden! Ja jag hade ju väldigt bra betyg i just syslöjd så detta ska nog gå vägen!
Kanske blir en fin julklapp till någon speciell!

Jag söånar vidare på mitt tänkarprojekt och sambon tyckte jag skulle köra... Börja lite smått kan jag ju alltid göra!

Va in och köpte ett par sprillans vinterkängor till Winston, efter mycket svett och provande hittade vi rätt skor!
Kommer hem och tar ner vinterkläderna från vinden och upptäcker att - grabbarna har inga vinterskor, jahaja in till stan nått mer och leta till dom också!

Smirnoff åt 2 ggr ikväll efter jag köpt en burk hundkött på affären! Tjohooo, hon ser ut som ett benrangel och behöver verkligen äta upp sig snuttan!!

Tack och hej!!

Någon va nöjd efter att ha käkat ravioli till lunch!!!



Mammas stora kille!!



Avslutar med ett HETT drinktips till helgen!!??

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, den drinken ska ja komma ihåg:) allt bra med er? Har tagit bort fb för gott nu, så om du vill kan du ju följa mig på instagram, rallesmamma heter jag där:) ha det bäst kram

    2013-10-22 | 14:34:29

Kommentera inlägget här: