LiseFise - Yes, that´s ME!

Ny vecka nya utmaningar!!

Kategori: Allmänt

I går träffade jag en fantastisk människa - Ida!

Men innan det va jag på synundersökning och beställde även nya glasögon! Snygga är dom så om två veckor får jag äran att inviga dom!

Mariannes kebab - mums, där träffades vi för en lunch och en massa snack!

Handlade färg till Pelles bod som JAG idag har målat, snyggt blev det och fortsätta det får jag göra när tillfälle ges!

Jag har idag hunnit med föräldrarmöte för Williams klass, väldigt kul att få träffa hans fröknar!

Nu ska vi sätta oss till ro i soffan för att titta på Maria Wern - riktigt bra! Det blir nog ostbågar till den!

Kommentarer

  • mor säger:

    Å ska du bli glasögonorm?

    Svar: Japp!!
    Lise

    2013-09-03 | 21:39:27

Kommentera inlägget här: