LiseFise - Yes, that´s ME!

Stora staden!

Kategori: Allmänt

Idag har vi farit runt i stan igen, handlat en massa som behövs som vanligt!

Winston sover, jag målar och Pelle går ut för att byta torkarblad på hans bil och jag tänker om 30 min kommer han komma och fråga om hjälp...
Det tog 20 min, då ringer min tlfn...
Behöver du hjälp? Jag kommer...
Går ut och möts av en mycket förvirrad man...
Ehhhhh det här är inte samma...

Nej dom ser lite annorlunda ut....

1 min tog det sen va det klart!!

Apropå det här med byte av torkarblad, bland dom första gångerna vi träffades så åkte vi förbi en mack för Pelle skulle byta blad...
Jag satt kvar i bilen och efter en kvart frågade jag om han behövde hjälp...
Fixat! 

Det som är så kul är...

I början försökte han va lite macho och fixa det själv men ändå tog emot hjälp...
Nu ber han om hjälp men först efter ett tag - gillar!!

Nu står film på schemat för mig ikväll!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: