LiseFise - Yes, that´s ME!

Vänner!

Kategori: Allmänt

Tidigare hade jag en vän jag kom väldigt bra överens med, vi gjorde mycket tillsammans, pratade om allt - nu är det borta!
Utan ens en förvarning bröt hon upp, flyttade, bytte kompisar, bytte jobb och jag skulle lyssnat på min sambo som hela tiden haft en dålig vibb om denna människa - allt visade sig vara sant!!

Jag kan säga att de kompisar man har sen barnsben är de RIKTIGA kompisarna!!

Jag har en äkta vän som jag litar på i alla väder - hon heter Jenni!!
Det är en fantastisk människa, vi kan prata om allt, vi ses när det passar trots att vi lever helt olika liv så finns vänskapen alltid där!!


Finaste finaste vännen!!

Sen har jag fler vänner men många jag inte vet vart jag har dom - ena stunden är allt frid och fröjd och nästa stund ser dom knappt mig eller min familj?!!

Andra jag umgås med i bland och det är fantastiskt!

Kort och gott - RIKTIGA vänner växer inte på träd!!

Kommentarer

  • mor säger:

    Ja det är tur du har Jenni för det kan man verkligen kalla en riktig vän.

    2013-09-30 | 14:47:56

Kommentera inlägget här: