LiseFise - Yes, that´s ME!

Vart tog det här året vägen??

Kategori: Allmänt

Ungefär vid den här tiden för exakt 1 år sen började mina värkar, värkarna som sen skulle sluta i att en alldeles underbar fin kille kom ut!
Under tiden tänkte jag inte på det utan istället ville strypa någon för att bli av med smärtan...
Mellan 01:00-02:00 stod jag emellanåt i duschen för att minska det onda i magen - ringde förlossningen för att höra om det är nu det ha börjat??? Nääää man e osäker även 3:e gången!
Min sambo ska åka och jobba snart, kan jag släppa iväg honom undrade jag?! Nej det vore ingen bra ide fick jag som svar!

Ok jag försöker hålla ut och låta familjen sova så länge som möjligt... Tipp tapp tipp tapp tipp tapp....
Nä nu jävlar åker vi in... Klockan va då runt 05:00 när jag bestämde att nu väcker vi ungarna för nu åker vi.... Tipp tapp tipp tapp...
06:00 ca ligger jag på en brits/säng/obekväm sak i ett rum med en grej som mäter värkarna.
Öppen 9 cm jahapp, nu fick jag byta om till de snyggaste kläderna i världen....

Fortsättning följer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: