LiseFise - Yes, that´s ME!

Känner mig glad idag!!

Kategori: Allmänt

Tjohooo!

Hämtade ut mitt paket från HM idag eller kväll, hämtade William hos en kompis kl sju och nu har jag hittat en massa nytt i påsen!

Shoppade det här:
4 par byxor/treggings ( alla passade perfekt, p kommer ha stånd hela helgen)
2 toppar
1 långärmad
1 pyjamas
1 kavaj (ja se på fan, nu ska hon bli fin också)

Jag inviger just nu pyjamasen och det är nog det skönaste jag haft på mig, första gången jag inte fryser när jag går och lägger mig!
Åhhhh den e så mysig!

Vår stoooora kille har gått 2 dagar på dagis nu och det flyter på väldigt bra, han knallar iväg emellanåt och tittar runt och upptäcker nya leksaker hela tiden.
Barn som gråter tycker han e lite läskigt, jo det finns 2 som har gråtit konstant i 11/2 timme när vi varit där eller när någon kommer emot honom för fort och för nära då backar han!




I onsdags när vi kom in på dagis såg vi en whiteboardtavla där dom skriver om det är något speciellt.
Denna dag stod det: vi har vattkoppor, svinkoppor och ögoninflammation hos oss nu! Kul!
Idag hade dom lagt till magsjuka på tavlan också.... I morgon hoppas jag att någon är borta!

Någon älskar när vi tar kort!


I morgon ska Winston äta lunch på dagis också, ska bli kul att se hur det går :) Äta tillsammans med en massa andra barn!
Dagisfröknarna är jättegulliga, 3 äldre och 2 yngre!

Här kommer lite kort!

Myser med Smirnoff

Hade en mysig stund med Jenni förra veckan!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: