LiseFise - Yes, that´s ME!

Kanske ska ta och uppdatera lite...

Kategori: Allmänt

Jul jul strålande jul....

Vi har haft en strålande jul, mor och Lasse besökte oss under julen några dagar, med fantastiska insatser i Tp, uppesittarkväll med Bingolotto, - vi vann 2 nya lotter - tjohooo, glögg, god julmat - bästa va siken, fina julklappar, magknip på juldagen och mycket nöjda barn gjorde våra juldagar!




Nyår glittrade och gnistrade, vi år den godaste mat EVER!!!!!
Vi åt nämligen 5-rätters som bestod av...

Gratinerad färsk hummer med huuuur god röra som helst i.
Mammas rulle
Krustader med röra
Inbakad oxfilé med svampsås och kronärtskockspotatismos
Glass, grädde, maränger och hemmagjord chokladsås




MUMS!

Tror aldrig jag varit sååå mätt när jag gått och lagt mig som jag va då - tusen tack för allt gott ni gjort!

Jag fick äran att vika servetter och det gjorde jag....

Kommentarer

  • mor säger:

    Kul att ni va så nöjda.Puss

    2014-01-04 | 12:33:27

Kommentera inlägget här: