LiseFise - Yes, that´s ME!

Snarkningar!

Kategori: Allmänt

Jo det är ju så att jag har kommit på att det finns en massa olika nivåer på snarkningar, nedan ska jag ge några exempel...

Winston - snarkar lite ibland när han är täppt i näsan och den snarkningen är gullig nästan lite mysig!

William - Jo han kan snarka, men fortfarande på den här nivån att jag tänker - åh han sover så gott gulligt!

Sebastian - Inte ofta men i bland, kommer det nått läte som möjligen kan vara lite av ett snarkningsläte eller ett gulligt gurglande ljud!

Smirnoff - Hon kan dra timmerstockar när hon e riktigt trött, hon e bara för söt då, jag kan titta på henne och bara njuta, oftast springer hon med tassarna och liksom rycker i hela kroppen samtidigt!

Syster - Hon låter också men det är mera som om någon fiser -typ ett fjärtljud!

Sen har vi Mig själv -  jo tack jag vet jag kan snarka väääääääldigt högt ungefär som ett reningsverk tycker min kära sambo som emellanåt väcks av mitt förfärliga ljud... Säger han! 

Nu börjar vi komma upp i eliten för nu har vi 2 kandidater kvar på min fina lista och gissa vilka de är?

Dom värsta av dom värsta...

Elit nr 1 är min mamma - Hon snarkar till och med på sidan... Annars brukar man ju säga att man ska sova på sidan för då snarkar man inte - dom får hitta på nått nytt för det har min mamma redan knäckt! Ibland låter det som ja en vattenpump! Jag kommer ihåg en gång när vi va små och mamma låg på soffan och snarka och vi puttar till henne och frågar - Sover du? Hon rycker hastigt till ungefär som om vi skrek DET BRINNER!!! Svaret vi fick va följande... Nääää jag bara vilade ögonen lite.....mmmmmm säkert!


Elit nr 2 den värsta av dom värsta är Lasse - En av gångerna dom sov här fick dom ligga ute på soffan för vi renoverade ett rum...
Vi hade gått och lagt oss, vi stängde vår dörr och efter 10 min är det något som låter, och vi ligger länge och lyssnar....det är nog från vinden....eller kanske inte! Mannen i huset - det vill säga jag får smyga upp och lyssna...
Jag kommer närmare ljudet.... Aha han e fast!
Åh så gott han sov, som en stor brunbjörn snarkandes i soffan!

Så då har ni fått en resumé av olika snarkningar allt från vattenpumpar till brunbjörnar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: