LiseFise - Yes, that´s ME!

Tjohooo!

Kategori: Allmänt

Tjohoo och tjoooohooo jag vet inte vad jag tjohooar för men nått kan jag säkert komma på!

Helgen går i saknadens tecken, min sambo jobbar fram till torsdag - blä!
Och ni vet ju jag har ju klagat förr åker 02;00 och kommer hel 18:15 för att sen lägga sig igen 19:00 usch!
Vi hann iallafall säga hej och god natt!

Jag och Winston har varit ute en stund i dag, vi har skottat snö, åka spark, tyvärr va det för tunn snö så det gick lite knackigt!

Vi gick en runda med smirnoff då jag drog W i pulkan, ja vilken färd sen, den enda gången jag inte tar la hund i koppel så är det ju nått såklart! Vi kommer gårndes på vägen och grannens 3 hundar kommer springandes - lösa, jag stannar smirnoff men har ju inget koppel eller halsband på henne såklart! 
Tar loss plukasnöret och använder det som koppel - smart!! 
Men hur drar jag W framåt nu då? 
Jo böjd ner som ett miffo går jag framåt och en bit in på vår väg byter jag tillbaka igen - puh RYGGSKOTT! 

Asklasiga hamburgare ordnade vi till middag - ja e mätt än!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: