LiseFise - Yes, thatÂŽs ME!

đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€đŸ’€

Kategori: AllmÀnt

Snarkningar!

Jo det Àr ju sÄ att jag har kommit pÄ att det finns en massa olika nivÄer pÄ snarkningar, nedan ska jag ge nÄgra exempel...

Winston - snarkar lite ibland nĂ€r han Ă€r tĂ€ppt i nĂ€san och den snarkningen Ă€r gullig nĂ€stan lite mysig!

William - Jo han kan snarka, men fortfarande pĂ„ den hĂ€r nivĂ„n att jag tĂ€nker - Ă„h han sover sĂ„ gott gulligt!

Sebastian - Inte ofta men i bland, kommer det nĂ„tt lĂ€te som möjligen kan vara lite av ett snarkningslĂ€te eller ett gulligt gurglande ljud!

Smirnoff - Hon kan dra timmerstockar nĂ€r hon e riktigt trött, hon e bara för söt dĂ„, jag kan titta pĂ„ henne och bara njuta, oftast springer hon med tassarna och liksom rycker i hela kroppen samtidigt!

Syster - Hon lĂ„ter ocksĂ„ men det Ă€r mera som om nĂ„gon fiser -typ ett fjĂ€rtljud!

Sen har vi Mig sjĂ€lv -  jo tack jag vet jag kan snarka vÀÀÀÀÀÀÀldigt högt ungefĂ€r som ett reningsverk tycker min kĂ€ra sambo som emellanĂ„t vĂ€cks av mitt förfĂ€rliga ljud... SĂ€ger han! 

Nu börjar vi komma upp i eliten för nu har vi 2 kandidater kvar pÄ min fina lista och gissa vilka de Àr?

Dom vÀrsta av dom vÀrsta...

Elit nr 1 Ă€r min mamma - Hon snarkar till och med pĂ„ sidan... Annars brukar man ju sĂ€ga att man ska sova pĂ„ sidan för dĂ„ snarkar man inte - dom fĂ„r hitta pĂ„ nĂ„tt nytt för det har min mamma redan knĂ€ckt! Ibland lĂ„ter det som ja en vattenpump! Jag kommer ihĂ„g en gĂ„ng nĂ€r vi va smĂ„ och mamma lĂ„g pĂ„ soffan och snarka och vi puttar till henne och frĂ„gar - Sover du? Hon rycker hastigt till ungefĂ€r som om vi skrek DET BRINNER!!! Svaret vi fick va följande... NÀÀÀÀ jag bara vilade ögonen lite.....mmmmmm sĂ€kert!


Elit nr 2 den vĂ€rsta av dom vĂ€rsta Ă€r Lasse - En av gĂ„ngerna dom sov hĂ€r fick dom ligga ute pĂ„ soffan för vi renoverade ett rum...
Vi hade gÄtt och lagt oss, vi stÀngde vÄr dörr och efter 10 min Àr det nÄgot som lÄter, och vi ligger lÀnge och lyssnar....det Àr nog frÄn vinden....eller kanske inte! Mannen i huset - det vill sÀga jag fÄr smyga upp och lyssna...
Jag kommer nÀrmare ljudet.... Aha han e fast!
Åh sĂ„ gott han sov, som en stor brunbjörn snarkandes i soffan!

SÄ dÄ har ni fÄtt en resumé av olika snarkningar allt frÄn vattenpumpar till brunbjörnar!

Kommentarer

  • Anonym sĂ€ger:

    LÀnge sen jag skrattade sÄ ögonen rann.Du kan du

    2018-01-04 | 17:37:07

Kommentera inlÀgget hÀr: